Két kis füzet helyett...

2012. július 22., vasárnap

Zokni-stoppolásból játék

Tudom, hogy nem kell félni a gyerkőcök mellett/előtt végzett házimunkától, hiszen rengeteget tanulnak belőle. Mégis van jópár olyan dolog, amit még szinte soha nem csináltam előttük/mellettük, pl. csempetisztítást, sütőtakarítást, nagyobb vasalást... És talán ma látott először B. tűt a kezemben. Kénytelen voltam hirtelen zoknit stoppolni, mert a mosómanók megint csak fél pár zoknikat mostak (egyszerűen nem értem....!!!), a párosak pedig már kopottak/lyukasak voltak a fiókban. Viszont ezentúl B. már magának stoppol, annyira megtetszett neki! :) Gyorsan játékot is kellett csinálni, s persze ilyenkor a direkt erre a célra vásárolt goblein-tűk sehol sincsenek, hát aggódhattam a szurkálások miatt, de legalább nem lesznek illúzióik a tűket illetően.
Bálint holdacskát varrt, kb 10 öltésig jutott, nagyon büszke volt (én is ám...!), "majd mutassuk meg M. néninek!" - mondta.

 "Ész én isz"-hercegnő: szilvácskát varrt, nagyon koncentrálva. A második képen nem tudok betelni a csöpp kezével...


3 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek! Látszik, mennyire koncentrálnak... :-)

    VálaszTörlés
  2. ...úgy látszik a mosómanók mindenhol járnak :) és mindenhonnan összeszednek egy fél pár zoknit:)))) nálunk dettó!
    Ha nem írtad volna hogy milyen édes Vandus keze akkor is ez lett volna az első gondolatom a kép láttán :)))

    VálaszTörlés