Két kis füzet helyett...

2012. július 23., hétfő

Játék Anyának

Nekem is van egy álomotthonom. Nagyjából kimerülne annyiban, hogy a tv nem a nappaliban áll a főhelyen, s nem is a hálószobában. Még gy.e. eltűnődtem azon, mi lenne, ha gyerkőceinket abszolút tv mentesen nevelnénk, mivel azonban Apa azzal kel és fekszik, ezért még csak fel sem hoztam a témát...
Szóval megy reggelente (délben) (délután) (este) a harc: Minimax v. Discovery. És gyűjtük a jobbnál-jobb gagyikat. B. nekem is kinézett valamit: hosszú, ragadós, csíkos és sima. És bizonyára nagyon kell...! Próbáltam visszaemlékezni a fél szemmel látott reklámokra, de fogalmam sem volt, mire gondolt.
Egyszer aztán őrült visítás rázta meg a házat: "Anya, gyere gyorsan....!" - kiáltotta. Megállt bennem az ütő, majd mikor újraindult, rohantam. "Ez az, látod, erre gondoltam, ez kell neked...!"
Édes drágám. Veet-et reklámoztak.

3 megjegyzés:

  1. Sok tv csatorna elérhető online is! Érdemes meggyőzni a családfőt: mi is olyan jól megvagyunk tv nélkül (közös döntés volt, mikor összeköltöztünk), nem is hiányzik, a gyerekek meg ebben nőttek fel. Otthon járva néztem bele a minimaxba és hát nem győzött meg, tele gagyival és nem gyerekeknek valóval és csupa gyerekeknek szóló reklámmal...
    Most, hogy olimpia lesz, hiányzik picit, mert a laptopon sokszor akadozva jön a vétel és az nagyon bosszantó!

    VálaszTörlés
  2. Pláne egy célbaérkezésnél... :)
    De nem hiszem, hogy felvállalom, van elég megoldandó úgyis... :)

    VálaszTörlés