Két kis füzet helyett...

2012. július 31., kedd

Rendszerszemléletem tökéletes bukása

Az elmúlt egy hónapban nagycsaládunk négy különböző tagja tartózkodott felváltva nálunk, hogy a betegeskedő gyerkőcök mielőbb gyógyulhassanak, s megfelelhessünk a munkahelyi elvárásoknak. Mivel széthullásomnak számos jelét tapasztalták, besegítettek a házimunkában is. Túllendülve a "hogyancsináljam?" gyakorlatilag "ahogyakarod,csaknekérdezd" fázison, a legtöbb segítséget a konyhában kaptam, mosogatás-elpakolás kategóriában. Tényleg nem nagyon zavar, ha ezekután nem ott találok dolgokat, ahova én tenni szoktam, távozásuk után nagyjából egy héttel úgyis helyreáll a rend. Így ezúton is hálás vagyok a segítségükért...! :) De az azért elgondolkodtató számomra, hogy késeink tárolásában kialakult rendszerem SENKINEK nem sikerült eltalálnia, így reggelente magamban morcogva kellett többször nekilendülnöm a késválasztásnak.
Komolyan, olyan bonyolult volna? Adott négy kés. És négy lyuk. Most kicsit kilépek blogom önmagamnak való írásából és szeretném, ha minden tét és ajándék nélkül segítenétek párosítani. Ígérem, felülbírálom rendszerem és a leggyakoribb párosítást fogom megvalósítani. (Már, ha tényleg kézre esik... :) )

A kések...
 ... és a lyukak.

3 megjegyzés:

  1. Na, most megfogtál. Nekem nincs ilyen késtartóm...
    Azért a poén kedvéért bepróbálkozok:
    1-A
    3-B
    4-C
    2-D
    Kíváncsian várom a megoldást és a többiek tippjét... :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a tippet...! Még péntekig várok, aztán felrakom a megoldást. :) Apukám készítette a késtartót, rögtön hívott, hogy: hát nem az, ahogy ő rakta...? :)

    VálaszTörlés
  3. Szóval a számomra leginkább kézreálló megoldás:
    3-A
    2-B
    4-C
    1-D
    Dominika, egy talált... :)

    VálaszTörlés