Két kis füzet helyett...

2013. február 4., hétfő

Téli édeskettes...

... melyből kiderül:
hogy "Óóó, Katus a hangod ugyanolyan, mint Anyáé...!" - és egy kicsit elkámpicsorodtak...
hogy B. nagyon aggódott, hogy "minden rendben van-e ott, ahol vagytok...?"
hogy Pandita a legeslegeslegzsiványabb...
hogy alapvetően nagyon jól megvannak nélkülünk, persze ehhez kellett (?) az is, hogy a család összes mozgósítható része velük legyen...
Mi pedig ettünk-ittunk-pihentünk-aludtunk-szaunáztunk-sókabinoztunk-aromaszobáztunk-gőzfürdőztünk-forraltboroztunk-csokifondüztünk-kirándultunk-csokimasszázsoztunk-aludtunk- és hiányoltam őket, mert nekem semmi nem jó, de azért időnként kell ilyen is... :) Ez utóbbit nem fenyegetésnek szántam... :) :) :)

3 megjegyzés:

  1. Ti is? Mi is! Kell az ilyen nagyon nagyon.

    VálaszTörlés
  2. De jó lehetett!!!

    Nagy sóhajtós szmájli!

    Jajjdemennénk mi is :)

    VálaszTörlés
  3. Domi, a posztolásom után olvastam a blogod, és örültem, hogy ti is... :)
    Era, elhiszem... :)

    VálaszTörlés