Két kis füzet helyett...

2012. július 10., kedd

Újabb július

Minden évben eljön ez az időszak, elmúlik végre február 25., az első negyedév, a követő 20, a május 31., és elhatározom, hogy rendet teszek. Elsősorban a galérián. Megfogadom, hogy többet olvasok, varrogatok, vagy az első perctől az utolsó kockáig végignézek egy filmet. És akkor jön a féltíz... és elalszok. Két hete nem haladok semmivel, mert folyton alhatnékom van. Persze van mit bepótolni, de miért mindig június-júliusban tör rám...?
Azért Katyusámnak alvásidőben összedobtam egy szoknyát...:
Szegény Bözsemama biztos forgolódott... :) "Bő lett. Bevesszük. Saccperkábé két centi... vagy legyen inkább négy?" Nanáhogy háromszor kellett végigfutnom rajta... :)

4 megjegyzés:

  1. Ez a szoknya teljesen az én világom! A színe, a mintája! Nagyon nagyon tetszik!!! Ügyes vagy! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :) Ő is lelkesen hordja... :)

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsi! Te ilyeneket tudsz???

    Csudajó!
    Nekemis, nekemis! :) :)

    VálaszTörlés
  4. Hát, hogy tudok-e, az relatív... :) Körberajzoltam egy szoknyámat, sima A-vonalú, jó bőven, aztán addig vettük be, míg megállt a csípőjén... :) Derekát le, alját felvarrtam, aztán kész. A takaró és kiskönyv-borító szerintem sokkal bonyolultabb... :)

    VálaszTörlés