Két kis füzet helyett...

2012. július 24., kedd

Dolgozós ruha

Otthonról hozott dolog, de ha hazaérek: átöltözök. Részben kímélendő a "szépruha", részben kényelmesebb az otthoni. Gyerkőcök mellett végképp. Nem emlékszem, hogy így mondtam volna, de Sanditánál kialakult a "dolgozós ruha" fogalma. Neki is van, abban jár bölcsibe... :)
Tegnap azonban nem öltöztem át azonnal, tettem-vettem, majd hirtelen rohantam el átöltözni. Vandus jött utánam a gardróbba. Póló le, nadrág le, keresem az újat, miközben szemfüles Pandita:
"Anya, a dolgozós bugyidat nem cseréled le...?"

4 megjegyzés:

  1. Aranyos! :)

    A mieink "kimenős", "elmenős" ruhának nevezik a szebb darabokat :)

    VálaszTörlés
  2. Nálunk utcai...és valóban követik a szabály betartását, ami minket nagyokat is illet.
    Ami meg az aprólékosságot illeti: jó, hogy vannak ők nekünk, felhívják a figyelmünket nagyon sok mindenre, legfőképpen arra, hogy ők maguk milyen figyelmesek.

    VálaszTörlés
  3. ...és hogy a legkisebb dolognak is mekkora jelentősége van az életkéjükben... :)

    VálaszTörlés