Két kis füzet helyett...

2012. július 31., kedd

Tükröm, tükröm...

Júliának

1. Barna festett haj (erőteljes őszülést palástolandó), barna szem, gyerkőcök kérlelése ellenére ráncolódó homlok, karikás szem, némi szeplő, fogszabályozás ellenére csámpás mosoly, bár van, aki csak ez utóbbiról ismer fel. Nem a csámpáról, hanem a kedvességéről (irul-pirul, de így mondta...)
2. Azért kezdtem blogírásba, hogy beinduljon újra az agyműködésem, kiélhessem verbális megjelenési vágyaimat, kiváltsak két kis rendszertelenül vezetett füzetet a megörökíteni valókkal - tulajdonképpen magunknak.
3. Imádom, hogy fiú-lány. Szépek, okosak, egészségesek, csodásak, tanulnak és tanítanak.
4. Ha a felnőtté válás a felelősségvállalás, függetlenség, szabadság és önállóság megfelelő keveréke, akkor én most váltam azzá, hogy vezetek.
5. Tele vagyok komplexusokkal, melyek ledolgozásán kőkeményen dolgoznom kellene.
6. Döbbenten tapasztalom, hogy a környezetem sokkal jobban bízik bennem, mint én magamban. És lám-lám, néha igazuk van.
7. Utálok konfrontálódni, mégis sikerült az elmúlt egy évben minden területen értelmetlen csatákba keverednem.
8. Általában végpont vagyok, de lehet, van az a súly, amit nem akarok már elbírni.
9. Nem tudom, a nádszálnak jobb, vagy a fenyőnek?
10. Bármi lehet, csak ne langyos...!
11. Így, közel a negyvenhez (ahogy elsődleges önbizalom erősítő forrásom jellemzett), gyakrabban kellene kozmetikushoz járnom...

De továbbra sem biztos, hogy méltó vagyok a díjakra, mert a továbbítással még mindig gondjaim vannak.
Négy blogot olvasok napi többszöri :) rendszerességgel, ebből kettőt Júlia díjazott, a harmadik ő maga, a negyedik pedig a kettőből egyiknek a másik blogja. :) Úgyhogy bocsi, ez most itt újra elakadt.

3 megjegyzés:

  1. Szívből köszönöm.
    Mondhatom, hogy rokonlelkek nem hába találkoznak?
    Vagy ez így még túl merész?
    Örülök, hogy időt szakítottál a 11 dologgal, magadra, rám, és ezáltal egy kicsit ránk...
    Üdv, Júlia

    VálaszTörlés
  2. Nem merész. Sokat őrlődök (más kapcsán különösen), hogy mennyire szükségszerűek vagy elrendeltek bizonyos találkozások. És kell-e mindenben célt és értelmet keresni, vagy vannak egyszerű véletlenek...?

    VálaszTörlés