Két kis füzet helyett...

2012. július 30., hétfő

"Anya, te hol fogsz ülni?"

- kérdezte Vanducita némileg bizonytalanul, amikor látta, hogy az autónk felé tartok, és sem Apa, sem Cicapapa nincs a közelben.
Hát, bizony kislányom, miután tizenöt perc alatt kiálltam a garázsból, bátor kisegér lettem, és én vezetek. A hipermarketig. Igen, he-he-he, mi voltunk azok a leghátsó parkolórészen, magányosan álldogálva. Szerencsére nem esett, így megvolt az egészségügyi sétánk is. :)
Ezúton üdvözlöm mindazon közlekedésszervezőket, akik a forgalmas főútra kihajtandó biztonság növelése érdekében a lejtő közepére festették fel a STOP-táblához köthető vonalat. És hálás köszönet a mögöttem megálló kisteherautóban ülő uraknak a türelmükért és jóindulatukért. A harmadik lefulladásom után intettem nekik, hogy jobban járnak, ha..., de visszaintettek, hogy megvárnak. Az ötödik után azért már megelőztek, de nem állták meg, hogy mellém érve be ne szóljanak: "Nyugi, gyakorold és menni fog!" Sokkal rosszabbra számítottam, így nagyon hálásan mosolyogtam rájuk. Viszont egy darabig még kénytelen leszek megkerülni a várost. :)

4 megjegyzés:

  1. Fog ez menni! Csak gyakorolni kell! (Nekem pl. még nincs is jogsim, de a férjem nagyon nyaggat, és három gyereknél már valóban nagyon hasznos lenne, de úgy vagyok vele, hogy addig jó mindenkinek, míg nem ülök a volán mögött...:-))

    VálaszTörlés
  2. :)))

    HAJRÁ ZSUZSI!

    A hipernél én is a leglegszélső helyen állok meg, nem ám versenyeznünk kell a helyért!! :)

    Komolyan: menni fog! Kitartás! A lényeg: nem feladni, hanem sokszor, sokat vezetni!!!

    Én sem hittem magamról anno, mikor elkezdtem, és azóta nagyon szeretem, egyre bátrabb vagyok! :)

    VálaszTörlés
  3. :)
    Ismerősünk, na jó, legyen barátunk, éppen megtudta, hogy van jogosítványom. Nagyot nézett, sé még mielőtt meghallottam volna azt kérdezte R-től: És tud is vezetni?
    Na, ennyi bizalmat szavaznak egyesek nekünk...
    De ez még nem jelent semmit. Szerintem kölcsönösen biztassuk egymást, az biztosan jót tesz.
    Én különben azon derülök a leginkább, hogy a lányok sosem múlasztják el megjegyezni, hogy : Anya éppen olyan jól vezet, mint apa....
    Hogy jól-e, az nem kérdés, inkább , hogy biztosan és ehhez hasonlók. Mindenképpen nagyon diplomatikusak, és bár zavarban vannak a helyzettől, elég jól viselik:)
    SZép élményeket:)

    VálaszTörlés
  4. Dominika, irány a jogsi! :) Én is hasonlóan gondoltam, de ma már úgy éreztem magam, mintha mindig is vezettem volna. :) (Persze, továbbra is elkerültem a kritikus emelkedőket... :) )
    Era, ma lestelek a parkolóban... :)
    Júlia, nagyon helyesek a lányok...! :) És a lényeg: menni, menni, menni. Jó vezetést!

    VálaszTörlés