Két kis füzet helyett...

2013. február 7., csütörtök

Irreality

... mindenképpen, hogy négy, viszonylag jól szituált, átlagban 40 év körüli, nemek szerint fele-fele arányban megoszló, egyébként magának jobb elfoglaltságot is elképzelő, tovább nem minősített MI, hajnali kettőkor fülig érő szájjal örül egy korábban csak remélt számnak.
Mindezek után (ami kb. 20 óra volt egyhuzamban) hajnali fél négykor, a teljesen értetlenül néző biztonsági őröknek, csokis mazsola vásárlása közben, vajon mit illik köszönni...? Őszintén zavarban voltam, és a különböző variációk ízlelgetése, majd elvetése után jó bunkón, köszönés nélkül mentem el előttük... Lelkiismeretfurdalásom van...

5 megjegyzés:

  1. A szám zenei szám? Vagy konkrét szám? Esetleg három? Vagy nem értem.

    VálaszTörlés
  2. Ezek szerint nem fogok ennyire kialvatlanul írogatni legközelebb... :)
    A cég adózás előtti eredményén dolgoztunk...

    VálaszTörlés
  3. :-(((( ó. hát. khmm. A titkolózásoktól én mindig csak egy dologra tudok gondolni... :-)))) adózás nem szokott eszembe jutni... :-)))

    VálaszTörlés
  4. Domi, nekem meg szombaton esett le, miért írtad a hármas számot... :) :) :)

    VálaszTörlés