Két kis füzet helyett...

2013. február 4., hétfő

Farsangi "néger" fánk

Csodás fánk receptem van, a nagy édességes könyvből. Némi vaníliás cukorral megbolondítva, kicsit több reszelt citromhéjjal ízesítve kitűnő, és fantasztikusan puha frissen.
Már ha nem égetem oda. Ha pedig nem égetem oda, akkor szinte nem is puha, hanem folyós. Vagyis "vaníliás pudinggal van töltve...?" Nem, csak nem sült át... Irul-pirul.
Oké, átsül. De akkor meg nem szalagos. Az meg már milyen...?
Oké, szalagos lett, de ... odaégett. Néger-fánk. És kezdődik minden elölről...
Hogyan kell a fánkot kisütni...?
A porcukor áldásos takarásában:

1 megjegyzés:

  1. A vaníliás pudingnál nagyon jót kuncogtam!!! Nekem a túrófánkom szokott ilyen lenni, hogy az első sütés sületlen még belül, ha nem figyelek oda. Amúgy nagyon jól néznek ki ezek a kalandos fánkok!!!!

    VálaszTörlés