Két kis füzet helyett...

2012. június 29., péntek

Gyorsfagyasztott leveles tészta és jeges főtt sonka alternatív hasznosítása

Elkiabáltam.
Méghozzá meglehetősen, mert a másfél hetes szájfertőzéses-lázas otthonnyaralás után Bálint két napot bírt ki az óvodában. Azóta fáj mindene, hány, lázas, étvágytalan, és papázós lett. Tegnapelőtt éjjel nagyon szenvedett, lázas volt, émelygett, hánykolódott, de nem tudott már hányni sem. Ekkor eszembe jutott egy jótanács hányingerre, így törölközőbe csomagoltam egy zacskó jeges gyorsfagyasztott leveles tésztát, pocakjára tettem pár percre, és tátámm (hogy Panditát idézzem): tíz perc múlva aludt.
Vacsorára megettük a gyógyszernek nem minősülő gyorsfagyasztott készítményt, így következő éjjel a fagyasztott sonka következett.
Sajnos, nemsajnos: erősen szűröm a - különösen kéretlenül kapott - jótanácsokat, csak félig nyitott füllel hallom meg azokat, de ennek most nagyon örültem, és utólag is köszönet érte. (Ez tényleg sajnos: az erős szűrés miatt elfelejtettem ki mondta...)

2 megjegyzés:

  1. Jobbulást, jobbulást!! ♥


    Időnként- mi is használunk fagyasztott levelest: a belőle készült fahéjas csigáért közelharcot vívnak a mieink!

    VálaszTörlés
  2. Nálam is aduász, ha Sandita kakaóscsigát-croissant-stb. kér... :)

    VálaszTörlés