Két kis füzet helyett...

2012. január 23., hétfő

Apró öröm

Szombaton rámjött a szalagavatós báli ruhám!!!! Sőt! Hordhatóan! Na persze jobban kitöltöm, mint tíz évvel ezelőtt, de nem gondoltam volna Vanda-várás után, hogy még valaha fel tudom venni. És ha már felpróbáltam, akkor el is vittem táncolni a Lurkóvár óvoda farsangi jótékonysági báljára. Aminek azt gondoltam naivan, hogy a szülők lesznek a célközönségei, de a kb. hatvan főből két párról tudtam biztosan, hogy szülők. Az egyik pár mi voltunk. A bál hangulatán ez csöppet sem érződött, és végülis különösebb jelentőséggel sem bírt, mert nagyon jó volt a hangulat, és hatalmasat táncoltunk. Kár, hogy a köhögőrohamom miatt gyorsabban kellett távoznunk, mint bírtuk volna, de jólesett nagyon ez a kis kimozdulás. Vicces volt látni gyermekünk napközbeni nevelőit Eddára tombolni. :) És érdekes volt megtapasztalni, hogy szülők nem nagyon jöttek el. Engem érdekel minden óvodai megmozdulás, hogy minél jobban megismerhessem azokat, akik hatással vannak Bálint életére. Legyen az a program őszköszöntő rendezvény, karácsonyi műsor a Magyar utcán vagy a jótékonysági bál.

1 megjegyzés: