Két kis füzet helyett...

2012. január 28., szombat

Bálint-mondta

"Kigondoltam az eszemmel a fejemben..."

"Sejtettem, hogy amikor felmész, akkor valami nagyon cselekvős dolgot fogok csinálni..." - mondta, miután visszatértem hozzá a konyhába, és kiderült, hogy kicsente a kekszet a felső szekrényből.

Mert sütit sütött MAGÁNAK Vandus névnapján. Egyre jobban ön- és én-tudatra ébred, most egy kicsit nehezen viselte, hogy nem ő volt az ünnepelt. Sebaj, olyan sütit kutyult magának...! Hozzávalók, amikről tudok: babakeksz, liszt, tej, sütőpor, kristálycukor, vaníliás cukor, háztartási keksz, csokis pudingpor és csokis mazsola. Összekever habverővel - miikooor lesz már jó? (Ez? Hát...! - de csak gondoltam...), beleborít serpenyőbe: Anyaaaa, süssd meeeg!
Az eset tanulsága: Ha a gyerek kutyul és önt serpenyőbe, mielőtt a gázra teszed, nézd meg az edény alját. Ellenkező esetben nem az odaégett sütitől, hanem az edény aljára ragadt sütőpapíros zacskótól lesz füst és átható égett szag.
Az eset végeredménye: "Nna, ugye, hogy tojás nélkül is jó?" - mondta ő. Ühüm.


2 megjegyzés:

  1. Reszkess Gordon Ramsay, jön Bálint és kiüt a nyeregből (vagyis a konyhából)!!! :)))

    VálaszTörlés
  2. :))) Paprika tévén és Minichef-en nevelkedik... :)))

    VálaszTörlés