Két kis füzet helyett...

2012. március 30., péntek

Ételkóstoló a bölcsiben

Nagyon örültem a hírnek, hogy a bölcsiben megkóstolhatjuk az ételeket, melyet csöppjeink esznek.
Örültem, mert nem kellett különösebben programként tervezni, mikor mentem Vandáért, előtte beugrottam a szomszéd terembe a kóstolóra.
Örültem, mert egyik kolléganőm anyukája főz a bölcsiben, nagyon jól.
Örültem, hogy kóstolhatok, mert az ételek híresen egészségesek: cukor és só nélkül készülnek, sok zöldséget és teljes kiőrlésűt esznek.
És tényleg nagyon finomak és zöld ízűek voltak a főzelékek! Teljesen jól érződtek az igazi ízek. A húskészítmények is szuperek voltak, felfújt, gombóc és vagdalt formában. A bölcsisek jobban szeretik reggelire-uzsonnára a krémmel kent kenyereket, mert a felvágottakat ledobálják... (khrm, khrm..., tényleg...? kilátottmárilyet...?), így szuper májpástétomot, sajtos, tojásos krémet kínáltak. Szó, mi szó, jól beuzsonnáztam.
És rajtam kívül még hat bölcsis szülője-nagyszülője.
A százhuszonötből.
Én nem értem: csak ennyien kíváncsiak arra, mit eszik a gyerkőc?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése