Két kis füzet helyett...

2012. október 20., szombat

Gesztenyéink - dióhéjban

Először színeztünk. Szombaton gesztenyebarna lettem, a gyerkőcök pedig clip-art módosítást kaptak. Bálint alkotásai, egy korábbi és egy későbbi:
Jól látom a fejlődést, és ez olyan szívmelengető. Igaz, a két kép között csak egy éjszaka a különbség, valamint anya-óvónéni jelenléte... :) A memóriája jól vizsgázott, előző este így színeztem én is...
A gesztenyepüréből igazi sikere a tejszínhabnak volt, kicsit úgy jártunk, mint a dióssütikkel: "gesztenyepürét kérek, de csak tejszínhab legyen...!" Így aztán a gesztenyegolyókat már reszelt babapiskótával, vaníliás cukorral és kakaóval dobtuk fel. Örültem neki, hogy újra megjött B. kedve a szakácskodáshoz...

És a pici mit csinált...? Pusztította a golyócskákat... :)

És készültek az ablakba gesztenyegyerekek is... 
Kicsit büszke vagyok, a papírok nem álltak két évig a polcon... :)
(A tavalyi Barkácsötletek - Tarkabarka ősz füzetében volt hasonló, végülis az arcok, és a sapkák maradtak meg az eredeti szerint...)

2 megjegyzés: