Két kis füzet helyett...

2012. október 9., kedd

A tömeg gyógyító varázsa

Harmadik hete nem múlik a köhögésem...
Volt már méz, hagymatea, fokhagyma, antibiotikum, probiotikum, köptető, allergia elleni tabletta, orrspray, mellkaskenőcs, felpárnázott alvás, négyórányi gyerekmentesség... Talán egy láz kellett volna még az elején...
De most úgy döntöttem bevetem a nehézágyút.
Elmegyek újra dokihoz.
Mivel időpontot prompt úgysem lehet kapni (nem is értem, lehet, bejelentkezek november-december hónapra előre, hátha beteg leszek, ha meg nem, akkor lemondom. Egyébként gondoltam már arra is, hogy csípőprotézis műtétre is bejelentkezek, mert ha közel két év a várakozási idő, akkor ki tudja...)
Szóval hiába is hívnám fel, hogy adjon időpontot délelőttre, már minden időpont foglalt, így csak sorszámhúzással lehet menni.
A legjobb gyógymód.
Mert ha meglátom a kétszáz embernyi hosszú sort, már nem is köhögök annyira és inkább - mintegy varázsütésre - gyorsan meggyógyulok...

3 megjegyzés:

  1. Neked jobbulást!!!
    Ez egyébként a gyerekeknél is működik. Rosszul van, letört, elmegyünk a rendelőbe, és egyből annyira jól van, hogy csuda!
    Akkor szoktam kezdeni aggódni, amikor a rendelőben is csak ül az ölemben...
    Gyógyulj!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, igyekszem gyógyulni...
    Nesreca, üdv itt... :)

    VálaszTörlés