Két kis füzet helyett...

2012. október 28., vasárnap

"Biztos kezdet" a bölcsiben

Szeretem ezeket a programokat a bölcsiben. Szülő a gyerekkel együtt közösen játszva, alkotgatva ismerkedik a többi bölcsissel, szüleikkel és persze a gondozónénikkel.
Gondozónénik előadták "Az alma" mesét, majd közös éneklés következett, melyet Pandita olyan áhítattal szeretett volna hallgatni, hogy folyton rám szólt: Anya, te ne énekelj...! (Nem bírom a kritikát...!) Aztán nekiálltunk a sünik elkészítésének. Szerencsére, mert alig bírtam őket visszafogni, meg ne egyék idő előtt az alapanyagokat... S miután munkahelyről idő előtt eltávozva hazarohantam a fényképezőgépért, hogy most már csakazértis megörökítek egy ilyen délutánt, a sünikészítés közepén szembesültem azzal, hogy totál lemerült a gép. Úgyhogy sajnos a lelkes alkotókat nem tudtam megörökíteni, pedig végre Sandus nem lógott rajtam végig, és borzasztó helyesen mutatta nekünk, hogyan készül a süni. Itthoni kép a művekről:
A mégnálamislelkesebb anyukák gyerkőceinek sünijei sokkal szabályosabb tüske elrendezéssel bírnak, de úgy éreztem, ha egy fogpiszkálót is arrébb helyeznék, csorbulna gyermekeim önmegvalósítása. ŐK csinálták. A baloldalit Pandita, jobboldalit Bálint. Igen... :)

2 megjegyzés:


  1. Nagyon cukik ezek a sünik, különösen jó velük szemezni :))))) nagyonéééédik, ügyesek ezek a manók!!!!!!!
    Andi

    VálaszTörlés