Két kis füzet helyett...

2012. augusztus 29., szerda

Kettőből kettő,

azaz hipermarket:Zs. 2:0.
Mert amikor azt gondoltam, hogy most már tényleg minden hibát ki tudok küszöbölni, akkor:
1. A hálós krumpli vonalkódját nem olvasta a gép, lemérni nem lehetett, így a hivatalos munkatárs pötyögte be a számokat.
2. És amikor azt gondoltam, hogy egy péktermék és egy 3in1 megvásárlása már tényleg nem lehet gond, akkor a pékáru besorolása okozott problémát: kifli vagy bagett, így ismét a hivatalos munkatárs segített. Jó, idővel biztos megtaláltam volna, de órákig nem állhattam ott...! Mármint a hivatalos munkatárs szerint.
Szóval, azt hiszem ez most rögeszmém lesz, de csakazértis lesz egy kettő terméknél többet sikeresen megvásárló tranzakcióm...!
(Naná, hogy csak figyelemelterelés a valós problémákról... :)  )

2 megjegyzés:

  1. Írjad csak tovább a tapasztalataidat, aztán majd küldd el az áruház marketing osztályára, hogy tegyék ki minden kasszához vásárlási tájékoztatónak... :-)
    Nálunk a férjem szokott így fizetni, de nála is van mindig valami, amiért sípol, én inkább sorban állok... :-)))
    Utolsó mondat... hát persze hogy...

    VálaszTörlés
  2. Nem akarom feladni, de ma a fánkok fogtak ki rajtam: lányos-fiús (értsd: rózsaszín-étcsokis), külön kódon, én viszont egyszerre raktam rá a mérőre. Nehéz szakma ez, nna...

    VálaszTörlés