Két kis füzet helyett...

2012. augusztus 7., kedd

Hát a kicsi mit csinált...?

Amíg bátyja nyaralgatott, Panduska kiképzést kapott sportból. Vagyis olimpiából.
Miután megismertettem őket a festéssel (tempera, vízfesték, ecset...) már tudtam, hogy hibáztam, és nem így kellett volna. Mert mivel is kezdtünk...? Kézlenyomattal. Azóta minden festés nagyjából öt-tíz-tizenöt perc után kéz-(kar...!!! időnként talp) festésbe torkollik.
Nagyjából így jártunk a sporttal is. Vízilabda-meccsel kezdtünk, magyarázgattam neki mi történik. A következő versenyszám valamelyik női úszás volt, s Pandita felháborodva kiáltott fel:
- Anya, valaki elvette a labdájukat...! Hol a labdájuk...?
Aztán helyes volt Gyurta Dani éremosztójánál is, a Himnusz alatt:
- Anya, mire vár a bácsi? Hm, mire vár?

9 megjegyzés:

  1. Annyira szeretem a logikájukat!
    (és légyszi, ha nem fontos neked a szóellenőrzés, megtennéd, hogy kiveszed? mert most az előbb egy házszámon sehogy sem tudtam magam átverekedni. Pedig nem vagyok analfabéta...)

    VálaszTörlés
  2. Ööööö... nálam is van olyan...? :) Hát, megpróbálom kivenni... :)

    VálaszTörlés
  3. Hát persze hogy!!!
    És köszi! :-)

    VálaszTörlés
  4. Na, de ez, hogy pont egyszerre...

    VálaszTörlés
  5. Legalább mosolyogva megyek aludni... :-)))

    VálaszTörlés