Két kis füzet helyett...

2012. április 26., csütörtök

Zavarban vagyok...

mert díjat kaptam. :)
Erától kaptam, és nagyon örülök neki. De leginkább annak, hogy bár kicsit elszakadtunk egymástól (hol vannak már pl. a nagy, koleszos beszélgetések...? :) ), a blogjainkon keresztül mégiscsak tudunk egymásról, és követhetjük egymás életét.
És zavarban vagyok, mert a játék szabályai:
Áruljunk el 5 dolgot magunkról, és adjuk át 5 másik (200-nál kevesebb rendszeres olvasóval rendelkező) blog írójának a díjat.
Nem tudok továbbítani.
Az általam rendszeresen olvasott blogok szinte "alapművek" (Levendulalány, Csöppke, Limara), és bőven 200 feletti rendszeres olvasóval bírnak. Időnként klikkelgetek szimpatikus hozzászólásokat írók blogjára, de nem maradok ott.
Ígyhát az egyetlen rendszeres olvasóm az én igazi "Liebster Blog"-om. :)

Az 5 dolog magamról pedig legyen a következő:
- Eleszem a gyerekek elől a csokoládét. Kizárólag a fogaik védelme érdekében...!
- Rendkívül bénának érzem magam háztartásvezetésben,
- idén már szeretnék végigülni egy szalonnasütést,
- és bár félek a 2012. év negatív párkapcsolati hatásaitól,
- szeretnék még 14 kilós, nagy pocakot...

2 megjegyzés: