Két kis füzet helyett...

2012. április 4., szerda

Az első fogorvosi vizsgálat

Királyi fogam lett, melynek véglegesítése ma volt esedékes. Gondoltam megmutatom Vandi fogát is, mert fehéres kicsapódásokat véltem látni rajta. A fogorvos V. bölcsis társának apukája, így mondta, vigyem nyugodtan. Bölcsiből hazafelé útba ejtettük a fogdoktort. V. attól a pillanattól kezdve, ahogy beléptünk az épületbe, befogta a száját kis kezével, és csak akkor vette el, amikor a doktorbácsi rámosolygott. Fogacskái tökéletesek, ahogyan Bálinté is, aki szintén csatlakozott hozzánk, és így túlestek első fogászati ellenőrzésükön. A fehér pöttyök zománchibák, melynek okait a doki a várandósság ideje alatti betegségekben illetve a túlzott fluorid-bevitelben látja, de rózsahimlős nem voltam, ez utóbbi meg nem tudom, hogy lehetett túlzás, így az igazi okokat mégsem értem. Ha tényleg abban az időszakban történt valami, akkor talán az, hogy fele annyi idő telt el a két várandósság között, mint az ajánlott, és nem regenerálódtam eléggé.
Kis hősök voltak, és nagyon együttműködőek. Kaptak gumikesztyű-kakast, igen viccesen nézett ki... :) De miért is ne lenne gyönyörű a foguk, ha ilyen ügyesek... :)

3 megjegyzés:

  1. De jó, hogy írtad! Én Zalánnal készülök menni, neki a kis szemfogain vakítófehér! (ami időnként sárgásbarna!!!!) "lerakódás" van! Nem tudom, mi lehet, nem iszik vizen és anyatejen kívül semmit, édességet nem kap - sokat cicizik,szeret időzni rajta, remélem ez nem kezdődő fogszuvasodás! Félek!

    VálaszTörlés
  2. Vandusnak sárgásbarnának nem láttam, de a vakítófehér rá is igaz, és olyan, mintha le lenne törve a zománcból egy darabka... Simán lehet nálad is, hogy minden vitamin- és egészséges táplálkozás ellenére, az ikrek után még nem töltődtél fel, és ezért alakulhatott ki Zalánnál is...

    VálaszTörlés
  3. Köszi, meglátjuk, megyünk doktornénihez hamarosan, remélem kapunk választ! Puszilunk benneteket!

    VálaszTörlés