Két kis füzet helyett...

2012. április 26., csütörtök

"Gondoltam..."

Bálint alig múlt két éves, amikor egyszer csak tízórai idejekor kipenderült a spájzból, megállt előttem:
"Gondojtam süjtkumpji" - és felmutatta az egyetlen szem krumplit a kezében.Gondoltam: hozzál még párat, és már sütöm is... :)
Aztán ma is gondoltam. Merészet! Mégpedig azt, hogy gyakorolgatunk május első vasárnapjára, hátha eléneklik a dalocskát a mamáknak. És belevágtam az "orgona ága..." kezdetű örökzöldbe. Rémült csend lett, és a gyerkők szinte lefagytak. Jó, jó mindig is irigyeltem Szinetár Dóra, Zséda és Szekeres Adrienn gyermekeit, de azért erre nem számítottam. Némileg oldotta a hangulatot B. majdnem hisztibe torkolló rosszallása: 
"Anya! Ez titok! Nem szabad énekelni, csak anyák napján...!!!!!!!!!!!!!!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése