Két kis füzet helyett...

2012. április 7., szombat

Bölcsis húsvét

Sandusékhoz csütörtökön érkezett a nyuszi. Rengeteg szülő tolongott a folyosón, várta az uzsonnázásból érkező gyerkőcét. Ismét bepillantást nyertem picilány bölcsis életébe. Mert csaknemjött, csaknemjött, csaknemjött. Szegénykém, megszokta, hogy érte úgyis később, és szinte utoljára jönnek. S mit csinált? Üldögélt az uzsonnázó-asztalnál, és tömött magába minden létező megmaradt almagerezdet. :) Szerencsére ebben a környezetben jelenlétem annyira meglepte, hogy hajlandó volt az almákat otthagyni. Az udvaron felkapta az első ajándékkosárkát, melyet meglátott, és még nyuszigyömöszölés közben sem engedte el. A kabátért én kérek elnézést, de nem volt kedvem a hisztihez, és úgysem tudtam volna meggyőzni. De később rájött, hogy tényleg nem kell hozzá ragaszkodni... :)



Itthon is már hetek óta készülgetünk a húsvétra, még rajzot is készítettek a nyuszinak, kívánságlistával. Bálint nézte-nézte mit rajzolt Vandus:
"Szerintem egy folyót szeretne és egy pókhálót!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése