Két kis füzet helyett...

2012. május 12., szombat

Kalapos angyalka

 - ez lett Sanduska beceneve a bölcsi első napjaiban. Mert angyalian mosolygott az udvaron a kis kalapkája alól. A bölcsis néni nagyon megdicsért minket, amikor látta, hogy a nagy meleg ellenére van rajta sapka. Sejtelmesen mosolyogtam - bár szerintem ez csak utólag tudatosult R.néniben -, mosolyogtam, mert ő még nem sejthette, hogy ez nem csak nevelés kérdése... Két-három nappal később zavartan fogadtak. Mesélték, hogy meg akarták mutatni Vandusnak a délutáni alváshoz kijelölt ágyikóját. Khm-khm - gondoltam, tudván, hogy az udvaron altatják őket. Képzeljem, Vanda nem akarta átlépni a küszöböt sapka nélkül! Képzeltem... És mivel elég hangosan tudja követelni saját tulajdonait, ezért az első időkben sapkában is altatták...

Ma elvittem méretes tavaszi kalapkát venni. Az első keze ügyébe kerülő sapka szerelem lett első látásra...
Már hazafelé sejtettem, hogy baj lesz. Mert pedzegette, hogy így, ebben fog aludni. De bevált a sapka evésnél, fürdésnél és valóban, alvásnál is.Hogy mi lesz ebből...?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése