Két kis füzet helyett...

2012. május 30., szerda

Blogstatisztika


Korábban volt némi közöm a statisztikához, így nagyon örültem annak az új szolgáltatásnak, hogy nyomon lehet követni a blog statisztikai adatait. Némi függőségem alakult is ki. :)
A blog inkább önnapló, nem törekedtem egységnyi idő alatt minél több rendszeres olvasóra szert tenni, kreatív blog díjakra, szuperanya elismerésekre, stb. Csak írom, amit nem akarok elfeledni... 
Aztán idővel kiderült, hogy azért növekszik az oldalmegtekintések száma, jelenleg naponta kb 15-20 megjelenítés van (ebből max. kettő vagyok én... :)   ), a három rendszeres olvasón túl még három be nem jelentkezett rendszeres olvasóról biztosan tudok. 
De az a statisztika, amit országonkénti bontásban láttam, az kicsit (nagyon) meglepett. Mert elképzelni sem tudom, hogy vajon milyen keresőszó dobja ki a blogot ilyen nagy mértékben az Oroszországi Föderációban!?!?!?!?
Oldalmegjelenítések száma országonként
Magyarország
    1 536
Oroszországi Föderáció
252
Románia
28
Németország
24
Egyesült Államok
22
Ukrajna
21
Egyesült Királyság
5
Hollandia
4
Malajzia
2
Írország
1
2012. május 30. 21óra 50 időállapot szerint

1 megjegyzés: