Két kis füzet helyett...

2012. május 19., szombat

Családi tornadélután

volt péntek délután az oviban. Egy rendezvény, melyről szinte nem a gyerkőcök, hanem én nem akartam hazamenni. Önfeledten lehetett szurkolni, versenyezni, játszani, régi népi játékokat kipróbálni, hintázni, házi süteményeket és pörköltöt kóstolni. Nagyon kellett ez már nekem is! És... szeretek oviba járni! :)

Amiből mi vittünk......                                                       és amit mi ettünk....
Játék közben...


Szívinfarktus... 


2 megjegyzés:

  1. Klassz program volt:)

    Recepteket kaphatunk? Pl a csigáét és a dinnyeszeletét?De a sakktáblát is szívesen elkészíteném.

    VálaszTörlés
  2. Sokszor sütök Limara pékségéből, itt találtam a csiga és a sakktábla receptjét. Ugyanabból a tésztából készült mindkettő: http://www.limarapeksege.blogspot.com/2009/12/karacsonyi-aprosutik-sakktablak-es.html

    A dinnyesütit a mindmegettén találtam:
    http://www.mindmegette.hu/dinnye-suti.recept
    A hozzászólásokban vannak ötletek természetes színezőkre is. Én maradtam az ételfestéknél, de fokozatosan adagolva, mert a recept szerinti mennyiséget soknak találtam...

    VálaszTörlés