Két kis füzet helyett...

2013. január 23., szerda

Tejszelet reggelire, gumicukor ebédre

Ez volt B. menüje tegnap. Persze, nem az óvodában.
V. már vasárnap 39 fokkal küzdött, B. pedig köhécselt, így hosszas vita után megegyeztünk, hogy Apa marad velük hétfőn itthon, én pedig viszem a hét többi napját. Reggel már mondta Apa, hogy ő is megy dokihoz, mert fáj mindene, be is lázasodott. Nekem még sikerült a napot végigcsinálni, bár négy óra körül már rázott a hideg, de a statisztika még hátravolt. Mire hazaértem, k.o.-k voltunk. Hivatalos orvosi állásfoglalásunk nincs, de a magas láz, köhögés, hasfájás, kar-mell-hát-csukló-térd-boka-kisujj-nagyujj-fej fájás azért nagyjából meghatározza, mi döntött le minket a lábunkról. Olyannyira, hogy tényleg alig bírtunk megmozdulni, így adódott B. speciális étrendje. Aminek nagyon örült, bár látszott rajta, hogy érzi, nem egészen jó ez így... :)
A legdurvább az egészben, hogy sokkal gyorsabban regenerálódnak mint mi, tekintettel arra, hogy szívverésük duplája a miénknek, így már a fejünkön ugrálnak, hogy keljünk már fel...! :) Úgyhogy nincs mese...

4 megjegyzés:

  1. A címből sejtettem, hogy betegség lehet a háttérben. Gyors gyógyulást nektek!!! A gyerekek nálunk is hamarabb gyógyulnak.

    VálaszTörlés
  2. Gyógyulást kívánunk!

    Mi is dögrováson vagyyunk... nálunk egész nap Kisvakond és "Bogyóca" ment :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük, igyekszünk gyógyulni...!
    Kezdett lelkiismeretfurdalásom lenni az egész napi mese miatt, de ezek szerint ilyenkor máshol is így van...?!
    Era, jobbulást nektek is...!

    VálaszTörlés
  4. Nálunk most vizsgaidőszakban néztek több mesét a gyerekek, még Félix is, így tudtam csak megoldani. Ez csak átmeneti állapot, szóval szerintem ne furdaljon a lelkiismeret! Gyógyuljatok!!! :-)

    VálaszTörlés