Két kis füzet helyett...

2013. január 25., péntek

Morbid-verseny

Miután múlni kezdett a láz és a végtagfájdalmak is kezdtek enyhülni, felülvén az ágyban megtörölgettem szemeimet, nemigen tetszett a látvány, ami fogadott. Alapvetően sem vagyok egy házitündér, de ha még az a minimális énem is kidől, hát katasztrófa van. A csatatér, az enyhe kifejezés. Nem részletezem, hogy elsőszülöttünk mivel szórakoztatta magát, de takarítanivalót hagyott bőven maga után. Bár egyszer már kezébe nyomtam a porszívót, de láttam, annyira tetszik neki, hogy nevelő hatása bizony elmaradt...
Szóval bágyadtan körülnéztem, rémüldöztem, mivel is kezdjek, amikor megláttam morbid-verseny jelentkezőit. Hiszen Pandita növekedésével és szerelő kedve előretörésével egyre gyakrabban jelennek meg a lakás különböző zugaiban morbid tárgyak. Igen. A Barbie-lábakra és karokra gondolok. Szörnyű látvány, önmagában...! Mert egy traktorról leszakadó markolókanál, vagy egy elhagyott gumiabroncs a matchboxról, az még oké. De egy láb, vagy egy kar, vagy ezek nélkül egy babatest...?! Az illusztrációként készült képek morbiditásuk miatt elmaradnak...

2 megjegyzés:

  1. Erről eszembe jutott az a videó amikor két kisgyerek a cukrot meg a lisztet szétszórták a lakásban és minden olyan lett. A képektől a falon, a kanapén át minden! :)

    De viccet félretéve jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Jajj, nem láttam a videót, de el tudom képzelni... :) :) :)
    Most már kapnak antibigyót, úgyhogy talán jobbulnak. Nálam meg a hagymatea egyelőre bevált...

    VálaszTörlés