Két kis füzet helyett...

2012. december 11., kedd

Este jó, este jó...

Anya, kinyitod az ajtót? Anya, lehúzod a cipzárt? Anya, leveszed a csizmám? Anyaaa, bepisiltem! Anya, leveszed a nadrágom? Anya, a zoknit is? Anya, majd keresek másik nadrágot! Anyaaa, felkapcsolod a lámpát? Anya, a mááásikat is! Anya, itt csak fél zoknik vannak! Anya, akkor ott is kapcsold fel a lámpát! Anya, szomjas vagyok! Anya, kérhetek cukrot? Anya, akkor csokit? Anya, hozzad már a vizet! Anya, leszel a sárga pónival? Anya, bekapcsolod a Minimaxot? Anya, túl halk! Anya, nem látom tőled a tévét! Anya, még mindig szomjas vagyok! Anya, bedugod a világítást? Anyaaaa, de a többi lámpát kapcsold leeee! Anya, akkor mézeskalácsot? Anya, én most itt ülök a vacsoránál! Anyaaa, de én nem ilyen kenyeret akartam, hanem nagyot! Anya, leveszed a héját? Anya, lekapcsolod a lámpát? Anyaaa, de így nem látom, mit eszek! Anya, kakilnom kell! Anya, utána eszek tovább! Anya, de menj innen! Anyaaa, neeeem is keeeell! Anya, betakarózhatok? Anya, elolvasod ezt a mesét? Anyaaa, megjött Apa! Anya, ehetek mézeskalácsot? Anyaaa, de iiiiitt! Anya, kakálnom kell! Anya, de maradj itt! Anya, leveszed a pólóm? Anya, milyen habos a víz! Anya, nézd, Télapó, ha-ha-ha! Anya, még ne vegyél ki! Anya, inkább Vandát! Anya, inkább Bálintot! Anya, jancsiésjuliskát! Anyaaa, túl halk, ugye Apa? Anya, nem látom tőled a tévét! Anya, tejet akarok cumisüvegből! Anya, én meg kakaót szívószállal! Anya, szeretnék! Anya, de zöld szívószállal! Anya, tejet mondtam, fehér tejet! Anya, felöltöztetsz? Anya, én csak pelust akarok! Sze-ret-nék! Anya, szomjas vagyok! Kérek vizet! Anyaaaa, betakarsz? Anyaaa?! Szeretsz engem?

3 megjegyzés:

  1. Ó,de ismerős!!! :-) És azt is sejtem, miért kérdezték a végén,h szeretsz?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon türelmes voltam, mert tudtam, hogy kiírom magamból... :)

    VálaszTörlés

  3. Együttérző-ölelősszmájli!!!

    Nálunk is hasonló az utolsó mondat: Anya szeretlek! ( =a végén már sajnálnak?) :)

    VálaszTörlés