Két kis füzet helyett...

2012. szeptember 15., szombat

Véget ért...

... a kétszer háromnapos fejtágítás. Nagggyon okos lettem projektmenedzsmentből... Már csak azt kellene kitalálnom, hogyan hasznosítsam a megszerzett ismereteimet azon a problémás területen, hogy nem tudom belesűríteni a két, nap végére maradt, együtt töltött órába a gyerkőcök egészséges testi és lelki táplálását és fejlődését, a kötelező napi rutin ellátását, esetleg másnapra még egy kis főzőcskét, netán egy kis házimunkát, hosszas beszélgetéseket, ha már szegény Papa azonnal ugrik, ha szólunk neki, az utolsó pillanatban beeső Apát, s mindezt úgy, hogy televan a f...m (he-he, a fejem!!!) mindenféle értelmetlen, a misztikum, de legalábbis az ezotéria felé hajló, egyik jelentős problémakörét taglaló gondolatokkal, és egyetlen vágyam a vízszintes testhelyzet. Lehet, hogy inkább válságkezelő tréningre kellene járnom...

3 megjegyzés:

  1. Ó, mi vár még rám... :-(
    Nem tudok mit írni, nagyon gyorsak a napok, alig tudok néha én is iramot tartani. Pedig még itthon vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Használd ki nagyon, amíg csak lehet... :)
    Én pedig csak abban próbálok bízni, hogy egy-két rosszabb este nem írja felül az itthon töltött időket...

    VálaszTörlés
  3. Válságkezelésre én is jelentkezem :)

    VálaszTörlés