Két kis füzet helyett...

2012. szeptember 1., szombat

Öngól

A ruhavásárlás. Hiszen az áruvédőhöz mindenképpen kell hivatásos segítség...!
Nade. Ma csak egy dolgot vettem, nem hibázhatok alapon. Hiszen egy fehér kenyér megvásárlása tényleg egyszerű, hétköznapinak tűnő feladat. Gondoltam is, hogy azért mégsem fogom a sikert olyan nagyon ujjongva megírni, mert csak egy valamit vettem, és arra nem ér, és olyan egyszerű is. Mint mozgó gyermek fogát mosni. Merthogy vonalkód nem volt rajta. Leizzadtam. Hát már egy kenyeret sem tudok megvenni segítség nélkül? Utolsó remény: pékáru választás, kenyérfélék (kicsit bizonytalankodtam):... nincs ott. ??? A leghétköznapibb fehér kenyér? Vissza: de nem, ez nem kifliféle, nem is fánk, nem is bagett... kétségbeesetten néztem a hivatásosra: áááá, legyint, nincs benne, és beüti fejből a 108-as kódot. Amit most már tudok, de holnap nem biztos, hogy az lesz...
Brühühü...

1 megjegyzés: